2012. február 6., hétfő

D-vitamin növeli a tesztoszteron szintet

A vizsgálat szerint azoknak a férfiaknak, akiknek a vére legalább 30 nanogramm/ml D-vitamin szinttel rendelkezik, lényegesen magasabbak a tesztoszteron értékei, mint azoknak a férfitársaiknak, akiknek alacsonyabb a D-vitamin szintjük


forrás: mszue.eu

2011. október 25., kedd

Világos bőrüeknek több D-vitaminra van szükségük

A napon gyorsan leégő, világos bőrű embereknek szükségük lehet D-vitamin pótlásra.
Úgy tűnik, a sápadtabbak még akkor is hiányt szenvednek az alapvetően fontos vitaminból, melyet testünk a napfény segítségével állít elő, ha egyébként nincs vitaminhiányuk, és eleget tartózkodnak a szabadban.

Forrás: index.hu

2011. július 23., szombat

D-vitamin és a spermium kapcsolata

A nemzőképtelenségről gyakran a hímivarsejt mozgékonysága tehet,
amin D-vitaminnal lehet segíteni.

Forrás: Divány.hu

2011. július 11., hétfő

D vitamin és a termékenység

A tanulmányban 84 terméketlen nő vett részt, akik in vitro megtermékenyítésen estek át. A tanulmány kimutatta, hogy azok a nők, akiknek follikuláris folyadéka a legtöbb D-vitamint tartalmazta, nagyobb arányban estek teherbe a mesterséges megtermékenyítést követően. A statisztikai számítások alapján a D-vitamin szint egy ng/ml mennyiséggel való növelése hat százalékkal növeli a teherbeesés esélyét.


Forrás: MSZUE.Eu

2011. június 28., kedd

D-vitamin csökkenti a melanoma kockázatát

Egy tanulmány eredményeire támaszkodva állítható, hogy a melanoma kockázatát csökkenti a D-vitamin
 
Cikk megtekinthető az alábbi linken

2011. június 15., szerda

2011. március 21., hétfő

Új D-vitamin oldal

Sziasztok!


Egy vadonatúj oldal bukkant fel az interneten a d-vitamin témával kapcsolatosan.
Minden amit a D-vitaminról tudni érdemes, egy oldalon megtalálható.

Kattints ide: D-vitamin oldal

2011. március 16., szerda

D vitaminnal a rák ellen

A nagy mennyiségű D-vitamin csökkenti a rák és egyéb súlyos betegségek kialakulásának kockázatát - állapították meg a Kaliforniai, a San Diego-i és a Creighton Orvosi Egyetem közös kutatása során.

Forrás: hazipatika.com

2011. március 8., kedd

2011. február 7., hétfő

H1N1 influenza elleni oltás

Az ÁNTSZ azoknak is javasolja az influenza elleni oltást, akik tavaly már beoltatták magukat. Bár a mostani influenzaszezonban 95 százalékban ugyanaz a vírus terjed, ami tavaly, a korábban megszerzett immunitás egyénenként különböző lehet.

Az influenzát azok is megkaphatják, akinek erős az immunrendszere, de a vitaminok fogyasztása kiemelten ajánlott a téli hónapokban. Az influenza ellen a D-vitamin a leghatékonyabb.

Az oltás sem jelent azonban 100 százalékos védelmet. Az egyéni reakció és érzékenység miatt nem mindenkiben alakul ki a megfelelő immunválasz.

forrás: index.hu

(megjegyzés - szerkesztői vélemény:
Ha a D-vitamin véd az influenza ellen, akkor mért oltassam be magam.
D-vitamin ultraibolya fény hatására keletkezik az emberi szervezetben.
Gyűjtsünk egy kis D-vitamin, menjünk szolizni!)